Gandhi II
Thomas Skogestad
2007-01-13 18:27:16 UTC
Var ikke Gandhi II-klippet Dagsrevyen viste fra UHF?

Var det slett sjornalistikk som førte til at det ikke ble opplyst om dette?
--
Thomas Skogestad
Pirater vil kjøpe verdens minste land
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/12/488678.html
Thomas Skogestad
2007-01-14 00:22:07 UTC
* Thomas Skogestad

| Var ikke Gandhi II-klippet Dagsrevyen viste fra UHF?

«No more mister passive resistance»

http://www12.nrk.no/podcast/aps/322/nrk_dagsrevyen_2007-0113-0700_5715.mp4

etter 17 minutter 16 sekunder
--
Thomas Skogestad
Pornobransjen velger HD-DVD
http://www.dagbladet.no/dinside/2007/01/12/488684.html
Thomas Skogestad
2007-01-14 11:44:58 UTC
Gandhi uthengt på YouTube
Indiske myndigheter reagerer kraftig og ønsker det populære nettstedet
stengt.

Et videoklipp av komikeren Gautham Prasad viser den indiske folkehelten
Mahatma Gandhi på en lite flatterende måte, og nå varsles det reaksjoner,
ifølge Times of India.

Videoen viser Ghandi dansende til en stolpe, strippe, leke med kniver og
underholde to vakre kvinner.

http://www.na24.no/naeringsliv/article863860.ece
13.01.07 12:43, ny 13.01.07 13:02

Aha. I India er de sure på Gautham Prasad mens Dagsrevyen viste klipp fra UHF
av Weird Al Yankovic. Godt jobbet.

Det er ikke noe stripping her (men er sammen med to kvinner mot slutten):

(opptak av filmen UHF fra svensk TV4, viser Gandhi II-traileren)

Han er på nett
http://www.gauthamprasad.com/ eller
http://www.skinnyindian.com/
http://www.myspace.com/gauthamprasad
http://www.youtube.com/user/yogamime

Og hans Gandhi, men det hverken kvinner eller vold i den: (du må være
registrert for å kunne se den)

03:24
The following video portrays Mahatma Gandhi in a way that many people feel is
offensive. Please do not view the following video if you may be offended.
Furthermore, I sincerely apologize for any offense this video has already
caused.
Tags: comedy striptease clown gandhi sex sexy pole dance
Added: 1 month ago in Category: Comedy

(Blide folk disse inderne. Lurer på om de har tenkt å brenne ned noen
ambassader, akkurat som Gandhi ville ha gjort.)
Thomas Skogestad
Thomas Skogestad
2007-01-18 10:20:56 UTC
* Thomas Skogestad

| (Blide folk disse inderne. Lurer på om de har tenkt å brenne ned noen
| ambassader, akkurat som Gandhi ville ha gjort.)

Ser ut til å være et folkeslag som går helt bananas straks de får vite at de
er rare folk med i Big Brother.

http://www.cnn.com/2007/SHOWBIZ/TV/01/17/uk.bigbrother/index.html
http://www.cnn.com/2007/SHOWBIZ/TV/01/17/brother.bollywood.reut/index.html
Thomas Skogestad
Pelle Thomsen
2007-01-30 22:55:47 UTC
Post by Thomas Skogestad
* Thomas Skogestad
> [...]
| ambassader, akkurat som Gandhi ville ha gjort.)
Ser ut til å være et folkeslag som går helt bananas straks de får vite at de
Wow, ja det har du jammen rett i -
det er iallefall 7-8 indere der, og flere
trenger man vel ikke for å generalisere...

Jeg vil gjerne takke for et glimmrende
opplysningsarbeid - gudene måtte vite
hvor news ville vært uten dem som ofrer
seg selv (!), familie og egen fritid på
det viktige arbeidet med å lime lenker.
Thomas Skogestad
2007-01-31 00:43:14 UTC
* Pelle Thomsen

| Jeg vil gjerne takke for et glimmrende opplysningsarbeid - gudene måtte
| vite hvor news ville vært uten dem som ofrer seg selv (!), familie og egen
| fritid på det viktige arbeidet med å lime lenker.

Hvorfor i alle dager bruker du en klient som tydeligvis ikke fungerer?
Thomas Skogestad
Pelle Thomsen
2007-01-31 21:30:40 UTC
Post by Thomas Skogestad
* Pelle Thomsen
> [...]
| fritid på det viktige arbeidet med å lime lenker.
Hvorfor i alle dager bruker du en klient som tydeligvis ikke fungerer?
Hva -
fortoner lenkeliming seg bedre med andre klienter enn Thunderbird ?
Lars-Erik Østerud
2007-01-14 12:38:23 UTC
Post by Thomas Skogestad
Var ikke Gandhi II-klippet Dagsrevyen viste fra UHF?
Var det slett sjornalistikk som førte til at det ikke ble opplyst om dette?
Viser en sjokkerende mangel på historikk for en journalist på den
alderen. ALLE har da sett denne før, og vet at det er en parodi på de
utallige Rambo filmene som kom i hopetall på den tiden.
--
Lars-Erik - http://www.osterud.name - ICQ 7297605