Identifisering av film
Jan Tore Skråmestø
2008-02-05 09:22:38 UTC
Eg sovna frå ein film på hotellfjernsynet i veka, før eg kunne vurdera om
han var genial eller det verste eg har sett. Det var franske undertekster,
kan det ha vore sendt på "arte?"
Kan nokon hjelpa meg ved hjelp av dette:

-tyskspråkleg film.
-handlinga er lagt til eit isolert hotell der det jobbar mange ungdommar.
-jenta i hovedrolla er blond, mutt, nærsynt med briller.
-dragning mot ein mørk skog (på mange måter byggjer filmen opp på klassisk
skrekkmaner, men det vert aldri forløyst).
-lange korridorer til og frå svømmebassenget ho brukar.
-politiet jobbar med ei forsvinningssak.
-handlinga skjer stort sett på hotellet, på diskoteket nede i byen og i
skogen mellom desse.

Nokon tips?

Jan Tore
Geir Friestad
2008-02-05 09:42:56 UTC
Jan Tore Skråmestø
2008-02-05 10:40:19 UTC

| Eg sovna fr ein film p hotellfjernsynet i veka, fr eg kunne vurdera om
| han var genial eller det verste eg har sett. Det var franske
undertekster,
| kan det ha vore sendt p "arte?"
Hres litt ut som WINTERSCHLFER av Tom Tykwer.
http://www.imdb.com/title/tt0120522/
Takk for kjapp respons, men det er nok ikkje denne.
Thomas Skogestad
2008-02-05 12:49:32 UTC
> [...]

| han var genial eller det verste eg har sett. Det var franske undertekster,

Hotel?

http://www.imdb.com/title/tt0415855/

http://www.arte.tv/fr/semaine/244,broadcastingNum=818077,day=5,week=5,year=2008.html

Filmer på Arte forrige uke: